Konuk Defteri
Ad Soyad :  
Şehir :  
Mesaj :  
Güvenlik Resmi : Değiştir
Güvenlik Resmi :  
Büyük-küçük harf duyarlıdır!


konya -betül25.01.2013
özkan hocam emeğinize ve o iyi yüreğinize sağlık:)
litvanya -student24.01.2013
hocam avrupada doktorlardan ingilizce hazırlık eğitimi alıyoruz zorlandığımız konularda sizi dinliyoruz allah razı olsun .
uşak -kamber mehmetalioğlu24.01.2013
tebrik ederim hocam sizi işinizi severek yapıyorsunuz buda doğal olarak öğrencilere yansımaktatır.yarın sınavım var işallah öğrettikleriniz ile geçicem çok sağolsun .d
hakkari -nazmi demir 24.01.2013
bu hizmetinizden dolayı çok tşk ediyorum ve devamını diliyorum süper bir site bana katkı da bulundu
istanbul -serpil döner 24.01.2013
hocam ben ne ingilizce öğretenler gördüm sizin gibi öğretenine rastlamadım basma kalıp cümleler sıralamalar falan tamamen ezber ve zorlamaydı. ama siz öyle bi anlatıyorsunuz ki normal bi insanın anlayacağı gibi yani ing. öğrenmek için üstün zekalı olmaya gerek yokmuş hocam çok basit bi dilmiş :d hatta türkçeden bile basit :) emeğinize sağlik.
gaziantep -halil altın23.01.2013
çok sağolun..elinize, dilinize,en önemlisi insanları ve yaratıcıyı seven gönlünüze sağlık...
tokyo -uzak belde 23.01.2013
cokkkk guzel olmus begendim yazi biraz kucuk benim icin farkketmez amaan ne olacak canim hayirli ugurlu olsun
samsun -duru 23.01.2013
ben de yeni tanıştım bu siteyle emeğinize sağlık gerçekten çok güzel ... çok teşekkür ederiz size ... bien arkadaşlar yardımcı olabilirler mi acaba videoları indirebiliyormuşuz da nasıl indircez bir bilgisi olan yardımcı olabilirse ??
istanbul -yeter edinç23.01.2013
ben ilkokuldan beri ingilizceyi hiç sevemedim.işim gereği ingilizceye oldukça ihtiyaç duyuyorum. şuanda kursa gidiyorum oradaki öğretmenlerimiz de çok iyi ama sizin anlatış tarzınız benim anlamama daha yakın. sizin videolarınızla kursta öğrendiklerimi pekiştiriyorum . emeğinize ve kalbinize sağlık . teşekkürler özkan çelen :)
istanbul -serhat kaçar23.01.2013
ben böyle sizin gibi anlatan biri daha görmedim gerçekten kurstakiler ölü gibi anlatıyor ama siz içinizden gelerek anlatıyorsunuz ve anlamamak mümkün değil allah razı olsun senin gibiler eksik olmasın valla..
bartın -ibrahim akarsu22.01.2013
teşekkür ediyorum özkan hocam.inş. amaciniza ulaşirsiniz. elinize yüreğinize sağlik .. süper bi site olmuş.
kocaeli -aydın keskin22.01.2013
özkan hocam çok güzel bir uygulama insanlara faydalı.allah başarılarının devamını erdirsin
istanbul -melike22.01.2013
kursa gidiyorum ama sizin gibi anlatan birine denk gelmedim. sayenizde ingilizceyi sevdim. emeğinize yüreğinize sağlik.
istanbul -sevgi aras22.01.2013
özkan hocam, ellerinize kollarınıza sağlık. mükemmel olmuş.
istanbul -olcay sahip22.01.2013
sayin özkan çelen hocam; emeğinizi bizimle paylaşip bize bu yolda yardimci olduğunuz için size milyonlarca kez teşekkürederim
bursa -derya22.01.2013
özkan hocam, gerçekten emeğinize sağlık.
ist -fatımatüzzehra21.01.2013
süper bir anlatım...
kayseri -selman21.01.2013
uzun bir suredir ders videoları eklemiyorsunuz artık. dört gözle yeni derslerinizi bekliyorum. saygılar.
izmir -hami erdoğan21.01.2013
slm böyle faydalı güzel paylaşımlarınız için teşekkürler allah sizlerden ebediyyen razi olsun.
aksaray -hatice aksit21.01.2013
süper bişey yaa yapanın ellerine saglık
ankara -ebru21.01.2013
allah razı olsun sizden .. elinize dilinize ağzınıza videoyu çeken arkadaşa vb. çok thank you. ellerinize sağlık . sizin sayenizde ben ingilizceyi öğreniyorum .. sizin gibi eski bir hocam vardı oda çok güzel anlatıyordu sizde onun gibi anlatıyorsunuz ..allah sizden razı olsun sizin sayenizde ingilizce notum çok düşükken 77 ye çıktı çok teşekkürler .7.sınıfa giden bir insandan tutun babam bile öğreniyor azçok saolun özkançelen bey yada hocam :))
ankara -merve yurtseven21.01.2013
emeğinize yüreğinize sağlıkk:) tam da öğrencilerin anlayacağı şekilde açık seçik anlatıyosunuz çok yararlı buldum.bunu yapmanız benim için ve eminim ki bu videolara rastlayan herkes için faydalı olmuştur.teşekkürler :))
istanbul -merve yılmaz20.01.2013
sayın özkan çelen hocam merhaba. artık sizde benim hocam oldunuz. internet sitesinde öylece gezinip ingilizce hakkında yararlı videolar ararken karşıma siz çıktınız. videolarınızı izlerken sanki kendimide o sınıftaymış gibi hissediyorum ve bundan büyük keyif alıyorum. ayrıca sizin sitenizi bugün keşfettim ve tanıdığım herkese tavsiye ettim. allah sizden razı olsun allah yolunuzu açık etsin size sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum...
kocaeli -bahar durmuş19.01.2013
gerçekten çok yararlı bir site olmuş çok teşekkürler:)
istanbul -rehber gece19.01.2013
hocam sızın vıdeolarınızda englısh anatımınız mukemmel ayrıca ücretsız hıc bır karsılık gözetmeksızın bızlere yardımcı oldugunuz ıcınde cok tesekur ederım buda sızn çok degerlı bır insan paylasmayı seven bırı oldugunuzu gösterıyor insallah bırgun sızınle karsılasmak umuduyla dıyorum keske sartlar el vermıs olsa ıdı sızın ögrencınız olabılseydım ama kısmet hayatınızda mutluluk meslegınızde hep basarılar getırmesını dıelrım allah yolunuzu acık etsın çok tesekur ederım allaha emanet olun

İlk ... 86 87 88 89 90  ... Son