Konuk Defteri
Ad Soyad :  
Şehir :  
Mesaj :  
Güvenlik Resmi : Değiştir
Güvenlik Resmi :  
Büyük-küçük harf duyarlıdır!


antalya -hasan kiremitçi4/22/2017
tek kelime ile adam adam adam
tekirdağ -doğan özkaçmaz4/17/2017
ya siz gerçekten müthiş bir insansınız bu işi karşılıksız yapıyor olmaniz ayri bir konu zaten :) birçok konuyu sizin sayenizde öğrendim çok teşekkürler ??
mardin -ismail ak09.04.2017
özkan hocam tebrik ederim.allah razı olsun sizden.memleketimizin sizin gibi insanlara ihtiyacı var.
denizli -nesrin şarkaya 04.04.2017
ben sadece ara sınav finallerde başarılı olmak istiyorum, çünkü emekli olacağım
istanbul -akın sesli02.04.2017
saygıyı gerçekten hak ediyorsunuz..tüm hayallerinizin gerçek olmasını dilerim...
istanbul -gurol inanlı31.03.2017
hocam cümle tablosunu stenize verirseniz çok sevinirim emek ve ugaraşlarınızdan dolayı size çok teşekkür ediyorum allah,u tealadan tüm hayırlı dualarınızında kabul olmasını niyaz ediyorum sevgi ve saygılarımla
baki -eliyev baxis3/30/2017
menim hemise ingilizce oyrenmek bir xeyalim olub ve dusunmusemki hec vaxt oyrene bilmeyecem.sizin sayenizde men ozume inandim ve ozumde irelleyis hiss edirem buna gore size tesekkur edirem ve her kesede sizi meslehet gorurem.en yakin izleyiciniz.
karaman -ahmet k.3/28/2017
allah razı olsun diyecek çok bir şey yok. sizin gibiler oldukça sadece ingilizce değil bir çok alanlarda insanlar korkularını yenerek kendisini geliştirebilecektir. marifet iltifata tabidir. ellerinize emeğinize sağlık, bu yaptıklarınızın mükafatını da alacağınız günler sizi daha mutlu edecektir. teşekkürler.
ankara -serdar fırat korkmaz3/23/2017
hocam merhaba, arkadaşımın tavsiyesi üzerine eğitim videolarınıza başladım.normalde intermediate olan seviye düzeyindeyim ancak önerileriniz üzerine başlangıç seviyesinde derslerinize başlayarak ezbere bildiğimiz ama detaylarını bilmediğimiz konuları sayenizde daha iyi anlamaya başladım ,bu eğitimler sayesinde kendimi dahada geliştireceğime inanıyorum. çok teşekkür ederim.
istanbul -hakan öz3/22/2017
hocam emeğinize sağlık.allah razı olsun sizden.sayenizde ingilizceyi öğreniyorum.
istanbul -yalçın doğrubakar22.03.2017
hocam allah senden razı olsun, hayrını arttırsın. ne diyebilirim ki. inşaallah bir gün yüz yüze tanışma, ders alma fırsatını da bulurum.
giresun -alparslan ünal21.03.2017
çok faydalı bir site olmuş. videolarınızı izlerken hiç sıkılmıyorum çok akıcı ve açık bir anlatım olmuş. teşekkürler :)
elazığ -şems barut20.03.2017
merhaba özkan çelen, yaklaşık 7 yıl önce videolarınız sayesinde bir dönem ing sınavını başarıyla tamamlamıştım. sonrasında derslerinizi bıraktım, bir zaman sonra adınız ve sitenizin adını unuttum. şimdi 3 dönemlik ing dersleri öylece okulda umutsuz bir şekilde benden bi haber beklemekteyken miniversite baba ile karşılaştım. her şey yeniden başlayacak inşallah.
istanbul -cihan20.03.2017
merhaba özkan hocam nasılsınız size bi sorum olucaktı. şimdi bütün videolarınızı başından sonuna kadar sırasıyla tek tek anlayarak izlesem ve güzelce not tutsam ve anlattığınız her konuyu anlasam sizin örnek cümlelerinize bakmadan da her anlattığınız konu ile kendimce örnekler kurabilsem, ingilizce de sizce ne kadar ilerlemiş olurum ve seviyem nasıl olur. bu soruyla ilgili bana cevap verirseniz çok sevimirim. teşekkür ederim :)
marhaba. bu sorunuzun cevabi websitede sss sayfasında mevcuttur.
istanbul -hasin öncü14.03.2017
öncelikle anlaşılır anlatım tarzınız ve bilgiyi bizlerle paylaştığınız için size büyük bir teşekkür borçluyum.vatani görevimi yaptıktan sonra ingiltereye gitmeye karar verdim ve önümde sadece 2 aylık bir süreç vardı.benden yaşça epeyce küçük bir kardeşimin tavsiyesi üzerine sitenizi ziyaret etme şansına eriştim. ingizce seviyem "what is this?" seviyesindeyken,izlediğim videolar ve aldığım notlar sayesinde londrada çalışma iznimi,işimi ve barınacak yerime kadar ayarlayabilecek seviyeye ulaştım ve şu an ülkemdeyim.derslerinize kaldığım yerden devam ediyorum.ingizce yazılı ve mülakat istenen bir kuruma iş başvursunda bulundum ve çağırıldım. umarım sayenezide ve allahın izniyle onuda başaracağım.benim gibi daha nicelerinin daha sevabını kazandığınıza emin olabilirsiniz.başarılarınızın devamını diler tekrardan teşekkürü bir borç bilirim..
elazı -ayşenur turhan3/13/2017
hocam sizi yaklaşık 4 yıldır takip ediyorum derslerinizi dinliyorum fakat daha bugün hemşerim olduğunuzu öğrendim çok şaşırdı sevindim,bi insan bu kadar samimi içten olamaz gerçekten bana ingilizceyi sevdiren ve dil bölümünü seçmemi sağlayan 2. hocamsınız :) elazığlı olmanıza çok sevindim umarı bigün tanışma fırsatı yakalarız :)
afyonkarahisar -münevver aydın3/13/2017
emeğinize, yüreğinize saglık. imkanlar doğrultusunda cok güzel bir hizmet olmuş. yeni nesillere ilham olması dileğimle.
kocaeli -esra aslan3/12/2017
özkan bey merhaba, ingilizce öğrenme yolları diye aratırken tesadüf eseri sitesinizi buldum ve çok memnun oldum. henüz bir kaç çalışmanızı videonuzu ve makalenizi inceledim bu haliyle bile yararlı olacağı kanısındayım. tebrikler ve teşekkürler
irak -l. coşkun3/9/2017
özkan bey merhabalar, yurtdışında mühendis olarak çalışıyorum, ilk başladığım zamanlarda ingilizce konusunda neredeyse her şeyi unutmuştum. bireysel olarak öğrenmeye başlamak için google da araştırma yaparken tesadüfen sitenizi gördüm ve bazen düzenli olarak bazen de daha seyrek aralıklarla eğitim videolarınızı izledim ve çok faydasını gördüm. bu web sitesini hazırlarken ciddi bir emek harcamışsınız,ücretsiz olarak yayınlamanız da ayrı bir incelik olmuş. tüm bunlardan dolayı size teşekkür ediyorum. başarılarınızın devamını diliyorum, sağlıcakla kalın...
istanbul -gulcan ozmen3/9/2017
çok faydalı bir site hazırlamışınız. videoları ücretsiz olarak sunmanız çok güzel, emeği geçen herkese çok teşekkürler. çevremdeki arkadaşlara da öneriyorum. iyi günler dilerim.
kırşehir -n akman3/7/2017
bravo çok hayırlı bir çalışma. ancak you tubeye tekrar eklerseniz iyi olur. anlatım süper
newjersey -sevil çubukcu3/7/2017
sitenize her girişim de allah sizden razı olsun diyorum sagolun varolun.
düzce -ömür tarakci3/2/2017
hocam öncelikle gerçekten çok iyi ders anlatıyorsunuz.ingilizceyi eğitim sistemimizde sizin gibi anlatan hocalar olsaydı daha fazla şey öğrenebilirdik. youtubeda bulunan sayfanızı mı kapattınız bütün videolar silinmiş?
ilginiz için çok teşekkür ederim. videoları ben silmedim youtube hesabımı kaldırdı maalesef. yeniden oluşturmaya çalışıyorum. websitem üzerinden yedek vimeo linklerinden devam edebilirsiniz.
istanbul -ömer02.03.2017
türkçe imla ve yazım kuralları ile ilgili video çeker misiniz? internet üzerinden veya kitaptan ne yaptıysam öğrenemedim sizin sade ve kolay derslerinizden dolayı öğrenirim diye umuyorum dersleriniz için teşekkürler
bir garip yolcuyum -hayat yolunda01.03.2017
kolay gelsin hocam, siteyle ilgili bir küçük önerim var. pratik yapabileceğimiz bir bölüm oluşturulması mümkün mü? yani olayın maksadı dışında kullanılmasını istemem tabiki ama sadece ingilizcemizi ilerletmek amaçlı pratik yapabileceğimiz bir alan oluşturabilirsek sürekli olarak buradan devam edebiliriz. üyelik gibi bir zorunlulukta olmadığı için cinsiyet belirtmemiz vs. gerekmez buda sorunları önler diye düşünüyorum. bu şekilde etkinlik düzenleyebiliriz örneğin her gün yada her hafta bir kişi ilgi duyduğu alan yada okuduğu bölüm veya hayatının merkezindeki bir konuyla ilgili bir yazı hazırlar sonra bunun üzerine devam edebiliriz.

İlk 1 2 3 4 5  ... Son